2011: Hello Dolly
Denne sang af Louis Armstrong er blevet spillet 3 gange på P8 Jazz i 2011. Grafen viser afspilninger pr. dag. Se alle afspilninger for denne sang
Afspilninger gennem årene
Afspilninger på tværs af kanaler
- Kanal Sidst spillet #
- P8 Jazz9 dage siden 421
- P5 162
- P4 København 5
- P3 1
Afspilningslog for 2011
| Dato | Program |
|---|---|
| ons 7. december 2011 06:25 | Jazz Op |
| ons 30. november 2011 12:12 | Frokostjazz |
| ons 9. november 2011 05:28 | Natjazz: Nat Jazz |